Akademikernes A-kasse

Visuel branding

Implementering af CVI

Lokation: København, Aarhus, Aalborg, Herning, Vejle, Esbjerg, Odense

Akademikernes A-kasse lancerede i 2021 ny strategi og identitet, som skal være med til at fortælle historien om, hvordan Akademikernes A-kasse hjælper sine medlemmer trygt og stærkere videre i arbejdslivets overgange - både fysisk og mentalt. 

Udskiftning af skiltning var en af de mange opgaver, som indebar implementeringen af den nye visuelle identitet. En kompleks opgave med registrering, koordinering, produktion og montering af skilte på syv forskellige kontorer i Danmark.

Med min erfaring fra produktion og drift af komplekse projekter, skabte jeg en struktur og et overblik, som gjorde at alle deadlines og budgetter blev overholdt. Det skabte arbejdsro og overskud for kommunikations- og marketingafdelingen, så de kunne fokusere på udrulning af identiteten på deres andre kanaler både eksternt og internt.

No items found.

Kontakt

Philip Mayer
Tlf: + 45 27 12 00 20
kontakt@philipmayer.dk
Cvr: 36 35 32 44